Multichannel marketing Dub29

Tags

Related Posts

Share This

Multichannel marketing

Jaké jsou všechno možnosti multichannel marketingu a prodeje? O tom je tato jednodenní konference, která má pomoct poradit si se zákazníkem i s obchodními modely. A to ze všech úhlů, protože každý má svou cestu, jak se prosadit na trhu.

Letos je program navíc pojatý netradičně: jako souboj řečníků i platform. Postaví se proti sobě papír a digitál, posílání zboží a osobní odběr, marketing cenou versus marketing značkou a další. Do diskuse se zapojí třeba Olda Bajer, zakladatel Zoot nebo Jitka Dvořáková, generální ředitelka CZC.cz.

Diskuse budou určitě zapálené a odborně na výši. Každopádně, nakonec se všichni usmíří na afterparty.

Konference „Multichannel marketing & sales 2015“ je tradičně určena marketérům, šéfům značek, obchodníkům, managementu a podnikatelům obecně.

Vstup: 4 719 Kč

Datum a čas: 29. 4. 2015, od 9.00

OKsystem, Na Pankráci 125, Praha 4

Více informací